5 juni 2015: Zomerfeest!

Op vrijdag 5 juni is het zomerfeest “OP reis”voor alle leerlingen op Wereldwijs. ’s morgens zijn er workshops en gaan de kinderen ‘op reis’ naar landen in diverse klassen.  ’s middags bent u van harte uitgenodigd om te komen kijken naar de presentatie van de groepen en aansluitend de rommelmarkt.

U kunt bonnenboekjes kopen van 5 bonnen voor 2,50 en twee boekjes (10 bonnen voor 4,-) De opbrengt is voor Vluchtelingenwerk Nederland.

Ook loopt de kaartenactie! Elk kind heeft zelf kaarten gemaakt. Elke set van zes kaarten kost 6,- U kunt zes setjes verkopen voor het goede doel. We zijn blij met elke verkochte set!

Vergeet u niet de niet-verkochte setjes terug te brengen naar school. 5 juni moet alles worden ingeleverd wat niet is verkocht. En voor wat wel is verkocht mag het geld worden ingeleverd bij de leerkracht van uw kind.